www stránky

Mít v dnešní době vlastní webovou prezentaci je víceméně povinnost. Ať už jste programátor, vlastníte kadeřnictví, fitko nebo třeba poskytujete masáže, webové stránky jsou základním stavebním kamenem Vašeho úspěchu.

Co mají webové stránky jako takové obsahovat?

  • Pointa – Vaše webová prezentace by měla mít svůj účel. V podstatě se jedná o krátkou prezentaci Vaší osoby, toho co děláte a zkušeností, které máte.
  • Navázání kontaktu – Jedná se o nejvíce podceňovaný prvek každé statické webové stránky a málokterý web jej obsahuje. Je nutno si uvědomit, že na Vaší stránku chodí jiní lidé. Proto je ideální je nějakým způsobem uvítat na Vašich stránkách. Stačí pouhá jedna věta začínající slovy „Vítáme Vás“. Je to pár slov, ale v potenciálních zákaznících to vyvolá pocit přátelské atmosféry.
  • Prodejte sami sebe – Vaše stránky slouží primárně k tomu, aby prodávaly. Je to jako motivační dopis. Snažíte se návštěvníkovi Vaší webové stránky ukázat, proč jste pro ně právě Vy tou správnou volbou. Nesnažte se ale prodat až moc agresivně. Když budete zákazníkům příliš vnucovat svůj produkt, budou se cítit nuceni a akorát je ztratíte.

Kde si nechat webovou prezentaci vytvořit?

Běžná webová prezentace s několika podstránkami může u klasické firmy zabývající se tvorbou webových stránek vyjít hned na několik tisíc korun. Můžete si taky nechat vypracovat své levné stránky, plnohodnotné a funkční za zlomek ceny. Pokud však nezvolíte alternativu. Tou alternativou může být například Mikrojoby.cz.

Mikrojoby nabízí možnost freelancerům poskytnout své služby poptávajícím. A jednou z těch služeb je právě tvorba webu. Najdete zde hned několik nabídek týkajících se vytvoření nejen webové prezentace, ba i eshopu. A cena? Nejlevnější mikroslužby zde najdete už od několika set korun, eshopy poté začínají v řádech tisíců. Můžete si vybrat na základě referencí, ceny, hodnocení nebo rychlosti.

Leave a comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *