
Ani v dnešní době není jednoduché prosadit se v moři konkurence. Když přijde na reklamu, nejde totiž jenom o kvantitu, ale i o kvalitu. Pokud nacpete vašim zákazníkům reklamu až do talíře, v konečném důsledku je spíše odradíte. Právě tento problém řeší PR články, které vaši firmu propagují nenásilně, a pokud jsou správně umístěny, získají vám zákazníky.
Jaký by měl být správný PR článek?
Perfektně napsaný PR článek by měl čtenářům předávat užitečné informace, a pomáhat jim řešit problémy, se kterými se mohou setkat. Zároveň je třeba, aby šikovně propojil řešení čtenářova problému s firmou, která PR článek vytváří. Jeho úkolem tedy není přímá propagace firmy, ale vybudování důvěry. Zákazník by si měl firmu, zmíněnou v takovém článku spojit s pozitivní reakcí, kterou vyvolává předaná informace. Jakmile se firma tímto způsobem zapíše do čtenářovy paměti, zvyšuje se šance, že využije právě jejích služeb.
Dalším faktorem, na který není vhodné zapomenout, je umístění takového článku. Pokud se nachází na webu firmy, je jeho úkolem přilákat zákazníka se specifickými zájmy, které se shodují s oborem, ve kterém společnost působí. Takový článek ovšem může trpět nízkou návštěvností firemního webu.
Tento problém řeší umístění PR článku do známějšího internetového magazínu, který se danou problematikou zabývá. Ten plní podobný úkol, liší se v tom, že by měl čtenáře přilákat na web firmy, která ho zadala. Využívá u toho vysokou návštěvnost webu, na kterém je umístěn.
Kdo mi s tím vším pomůže?
Možná se vám zdá, že se jedná o pomalý a časově náročný proces, který se vám možná nemusí vyplatit. Nikdo učený z nebe nespadl, a proto existuje i možnost svěřit propagaci pomocí PR článků do rukou profesionálů.
Společnost Azet Media poskytuje kompletní služby na poli PR. Pokud svěříte své aktivity v této oblasti do našich rukou, jsme schopni zařídit vše od sepsání článku, přes jeho zveřejnění na tematickém magazínu, až po jeho následnou propagaci.
Vaší firmě pomůžeme ve čtyřech hlavních oblastech. Aby vám bylo vše jasné, zaměříme se teď na každou z nich.
Naši copywriteři zajistí čtivý a úderný článek
PR články samozřejmě nemusíte tvořit sami. Článek na zadané téma vám vypracujeme za jednotnou cenu 150 korun za 1 NS. Pokud budete mít zájem o článek delší, je třeba konzultace, na které dojde k upřesnění podmínek a požadavků, abychom vám mohli dodat skutečně kvalitní článek.
12 webů nabídne širokou čtenářskou základnu
Jakmile je článek hotový, je třeba ho zveřejnit. Můžete se rozhodnout pro svůj vlastní web, pokud důvěřujete jeho návštěvnosti, ale naše společností vám nabízí dvanáct internetových magazínů, na kterých můžete své články zveřejnit. Každý z magazínů má stabilní a širokou diváckou základnu, díky které získáte další konverze.
Články jsou zde umístěny natrvalo, a nejsou označeny jako komerční. Součástí článků mohou být tři odkazy, a jeden náhledový obrázek. Jestliže máte zájem o více multimediálního obsahu, můžete si za něj připlatit.
Propagujte vaše stránky pomocí zpětných odkazů
Pokud umístíte na váš firemní web PR články relevantní k obsahu našeho magazínu, je možné propagovat je pomocí zpětných odkazů, které jsou umístěné především v pravém sidebaru každého magazínu. I tyto odkazy nejsou označené jako komerční, a lze je zakoupit na libovolně dlouhou dobu.
Využijte prostor našeho magazínu i pro další druhy reklamy
Klientům nabízíme i další druhy reklamy, kterou mohou umístit do našich magazínů. Klasickou bannerovou reklamu zveřejňujeme ve všech běžných velikostech, nejkratší možná doba pronájmu je jeden měsíc. Prostor kolem článků je možné využít i přidáním inzerátů formou textového odkazu. Tento odkaz je ovšem umístěn natrvalo.
Čím více, tím levněji
Jak vidíte, dokážeme vám zajistit kvalitní reklamní prezentaci na všech běžných reklamních frontách. Zároveň dbáme na to, aby vás propagace vaší firmy nezruinovala. Proto nabízíme čtyři různé varianty budgetů, které obsahují významnou množstevní slevu. Více o tom, jestli se pro vaši firmu lépe hodí balík MINI, MIDI, MAXI, EXTRA, získáte na našich stránkách.